اگر شما هم صاحب یک کسب و کار آنلاین در بستر اینستاگرام هستید و دغدغه افزایش فالوور را هر روز در ذهن دارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.
در این نوشته تجربیات خودم و اطلاعاتی که با سرچ زیاد به آنها دست پیدا کرده ام را با شما عزیزان به اشتراک می گذارم.
افزایش فالوور بدون ربات و برنامه
یکی از راههای افزایش فالوور، استفاده از ترفندهای کاربردی به جای ربات و برنامه است. همانطور که در مطالب قبلی هم به آن اشاره کردم؛ استفاده از ربات به راحتی می تواند پیج شما را نابود کند و تجربه ای بد از فعالیت در بستر آنلاین برای شما بسازد.
در ادامه، 5 مورد از تاثیرگذارترین راه کارها را طبق مقاله کاربردی چگونه به راحتی فالوور واقعی بگیریم برای شما عزیزان بیان خواهم کرد.
برخی از ترفندها عبارتند از:
1-مخاطب را بشناسید و طبق علاقه او محتواهای جذاب و چالشی تولید کنید.
هرچه کیفیت محتواهای شما بالاتر باشد، علاقمندان بیشتری به سمت پیج روانه خواهند شد.
2-از تمامی ابزارهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهند، غافل نشوید
با کمک این ابزارها می توانید نرخ تعامل را تا حدود زیادی افزایش دهید و محتواها را به سمت اکسپلورر راهنمایی کنید.
3-سبک عکاسی خود را داشته باشید
اگر برای عکاسی های پیج خود از یک سبک مشخص استفاده کنید، کاربران این سبک را با نام برند شما در ذهن به خاطر می سپارند.
4-از تبلیغات برای برندسازی استفاده کنید
با کمک این روش می توانید طیف گسترده ای از کاربران ایرانی اینستاگرام را با کسب و کار خود آشنا کنید.
5-از دروازه هایی به نام هشتگ استفاده کنید
با کمک هشتگ ها می توانید علاقمندان به موضوعات محتوایی ک تولید می کنید را به پیج اضافه کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
یکی از قابلیتهای خوب اینستاگرام قابلیت جستجو برای کلمات کلیدی است. در این مطلب شما را با سئو اینستاگرام آشنا میکنیم تا در نتایج سرچ اینستاگرام، پیج شما دیده شود.
منظور از سئو اینستاگرام چیست؟
اگر الگوریتمهای اینستاگرام را به خوبی بشناسید و محتواها و پستهایتان را بهینه کنید، کاربر پس از جستجو با کلمات کلیدی به پستهای شما هدایت میشود.
بهینهسازی در اینستاگرام کمی با سئو گوگل متفاوت است.
در ادامه، مراحل سئو اینستاگرام را به طور بسیار خلاصه طبق مقاله جامع تکنیک های سئو در اینستاگرام برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.
مراحل سئو پیج اینستاگرامی
به منظور سئو پیج اینستا با استفاده از کلمات کلیدی مراحل زیر را باید انجام دهید:
شناسایی کلمات پر جستجو در اینستاگرام یا همان کلمات کلیدی در اینستاگرام
کلمات کلیدی که برای پیج خود انتخاب می کنید، باید مربوط به خدمات و محصولی که ارائه میدهید و همچنین نام برندتان باشد. همچنین در کلمات کلیدی از اصطلاحات اصلی استفاده شود نه دنباله دار.
بررسی شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI)
با انجام این کار میتوانید از تأثیر فعالیتها در سئو اینستاگرام مطلع شوید و خواهید فهمید که کدام بهینه سازیها نتیجهبخش بودهاند و کدام خیر. برای این منظور از یکی از ابزارهای آنالیتیکس در اینستا استفاده کنید. با این کار عملکردهای مخاطبان از جمله: تعداد بازدیدها از پروفایل، تعداد کلیکها بر روی لینک وبسایت و….
بهینه سازی پروفایل (یوزرنیم و بیو)
از کلمات کلیدی در یوزرنیم و بیو استفاده کنید.
بهینه سازی توضیحات پستها (کپشن و هشتگها)
در کپشنها و هشتکها از کلمات کلیدی اصلی و فرعی استفاده کنید. کپشن کوتاه و رسا همراه با کلمات کلیدی باشد.
استفاده از متن جایگزین برای تصاویر
وقتی تصویری را اضافه کردید و به صفحه مخصوص افزودن کپشن هدایت شدید، در پایین صفحه گزینه «Advanced Settings» را انتخاب کنید.«Accessibility» را انتخاب کنید و متن جایگزین تصویر را اضافه کنید.
حتما از کلمات کلیدی اصلی و مرتبط با کارتان در این متن استفاده کنید.
برای افزایش بازدید و بهبود وضعیت پروفایل چه کنیم؟
بهترین راهکار معرفی صفحه اینستاگرام به گوگل است.
اینستاگرام اجازه ایندکس کردن (indexing) تصاویر را به گوگل نمیدهد. اما خود پروفایلها را میتوان ایندکس کرد.
مراحل:
۱- عمومی کردن پیج
۲- سئو پیج با کلمات کلیدی که قبلا اشاره شد.
۳- استفاده از نشانه گذاری اسکیما (schema markup) است.
بسیاری از پیج های کسب و کار برای بالا بردن آمار محتواها اقدام به خرید لایک می کنند. یکی از روش های طبیعی کردن خرید فالوور نیز توجه به جزییاتی مثل لایک و کامنت است. خرید لایک در اینجا به کمک پیج ها می آید تا دست آنها رو نشود؛ اما مهم ترین موضوع درباره خریدلایک، منبع آن است.
در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین راه خرید لایک و نحوه تشخیص لایک فیک اینستا را طبق تجربه شخصی ام و مقاله جذاب تاثیر لایک فیک اینستاگرام برای شما عزیزان بازگو کنم.
تاثیر لایک فیک
دو عامل بسیار مهم که بر روی اعتبار یک پیج تاثیر گذار هستند، لایک و کامنت های محتوا هاست. اگر میزان لایک و کامنت در یک محتوا بالا باشد، مخاطب ترغیب می شود پیج شما را دنبال کند تا محتواها را از دست ندهد.
بسیاری از بلاگرها و اینفلوئنسرها از خرید لایک کمک می گیرند تا تاثیر بالایی بر روی کاربران بگذارند.
خرید فالوور،لایک و کامنت سه ضلع مثلث اعتبار بخشی هستند که باید با هم انجام شوند تا ضلع دیگر شناسایی نشود.
بهترین نرم افزار شناخت لایک فیک
یکی از دغدغه های کاربران نسبت به خرید خدمات اینستاگرامی، آگاه شدن مخاطبان از خرید است. اگر خدمات اینستاگرامی توسط وب سایت های معتبری مثل فالوکمپ انجام شود، برنامه های تشخیص قادر به شناسایی آنها نخواهند بود؛ چرا که کیفیت بالا و شباهت بی نظیر این خدمات به فعالیت های واقعی اینستا سبب سردرگمی ربات ها می شود.
یکی از نرم افزارهایی که می توان با کمک آن لایک های فیک در پیج ها را تشخیص داد، برنامه فالوور فیک سنج می باشد.
در این مطلب تلاش کردم تا به طور بسیار مختصر تاثیر لایک فیک و برنامه ای برای تشخیص لایک های فیک در پیج ها را به شما معرفی کنم.
امروز پس از بررسی و آنالیز محتواهای پیج به آمار جالبی دست پیدا کردم که آن را برای شما نیز مطرح خواهم کرد.قابلیت جدیدی به اینستاگرام با نام Igtv اضافه شده است که آن را می توان رقیب پست اسلایدی دانست.
در ادامه با من همراه باشید تا این این دو مورد را باهم بررسی کنیم و منبعی عالی برای آن معرفی کنم.
ابزار igtv چیست؟
پست های ویدیویی ۱۵ ثانیه ای جدید در اینستاگرام که قابلیت اضافه کردن افکت و دیگر موارد را دارد، igtv هستند.
این قابلیت جهت رقابت با یوتیوب در اینستا اضافه شده است.
پست اسلایدی
در پست های آلبومی می توانید چندین عکس یا ویدیو را در اینستا با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.
طبق تجربه شخصی ام، پست های اسلایدی بسیار سریع تر به اکسپلور راه پیدا می کنند و در هشتگ ها نیز بیشتر در دسترس هستند.پس برای بالا بردن ورودی های پیج استفاده از پست اسلایدی تاثیر بالایی دارد؛اما ای جی تی وی نیز بی تاثیر نیست. اگر ویدیوی ۱۵ثانیه ای شما جذاب و چالش برانگیز باشد، مخاطبان بازخورد بالاتری به محتوا نشان می دهند و الگوریتم پیج شما را به عنوان یک پیج محبوب در نظر خواهد گرفت. نتیجه این کار، ورود سریعتر محتواها به هشتگ ها و اکسپلور است.
پس برای تاثیرگذاری بیشتر از همه قابلیت های اینستا استفاده کنید تا هم مخاطب شما را یک کاربر حرفه ای در نظر بگیرد و به محتواها بازخورد نشان دهند و هم از طرف دیگر، الگوریتم پیج شما را به تعداد بیشتری از کاربران پیشنهاد دهد.
کاملترین منبع برای بالا بردن اطلاعاتتان در این زمینه:
https://followjet.com/igtv-%db%8c%d8%a7-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
امروز با شما هستم تا تجربه خود از استفاده از برنامه های ویو بگیر را با شما همراهان به اشتراک بگذارم. چندروز گذشته، محتوای ویدئویی را در اینستا به اشتراک گذاشتم که پایین ترین میزان تعامل را دریافت کرد. این بازخورد مرا به فکر فرو برد تا برای این محتوا ویو بخرم.
با توجه به سوالات متعددی که در رابطه با ویو اینستا پرسیدید، امروز تجربه و اطلاعات خود را با شما به اشتراک می گذارم.
چرا باید ویو بخریم؟
اگر این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده است، باید به سمع و نظر شما برسانم که پست ها با توجه به نوع محتوا، بازدید یا لایک دریافت می کنند.
اگر محتوای ویدیویی شما بازدید خوبی بگیرد، راحت تر به اکسپلور راه پیدا می کند.
هر چه محتوای بیشتری به اکسپلور راه پیدا کند، الگوریتم پیج شما را یک پیج فعال در نظر میگیرد و سریع تر از قبل محتواها را به اکسپلور می فرستد.
بهترین نرم افزارهای ویو بگیر
طبق تجربه خودم و کارایی این نرم افزارها را دسته بندی کرده ام:
ویو رایگان اینستاگرام
فالو مدیا
اینستا سنتر
ویو کده
اما
بهترین و تاثیر گذارترین راه افزایش فالوور، خرید فالوور از سایت های معتبری مثل فالوکمپ است.
اکر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با نرم افزارهایی که معرفی کردم، کسب کنید، لینک زیر را بزنید.