دانشنامه اینستاگرام

نویسنده فعال در زمینه شبکه های اجتماعی_ عاشق دنیای دیجیتال

دانشنامه اینستاگرام

نویسنده فعال در زمینه شبکه های اجتماعی_ عاشق دنیای دیجیتال

افزایش فالوور

مهم ترین دغدغه هر پیج اینستاگرامی افزایش تعداد فالوور است. هدف ما از فعالیت در اینستاگرام، دیده شدن است. اگر تعداد فالوور پایین باشد دیگر چه فرقی می کند در اینستاگرام به ادامه فعالیت خود ادامه دهیم یا نه؟ از طرف دیگر قطعا از اهمیت این موضوع در ارتقا کیفیت پیج اطلاع دارید. راه های بسیار متعددی برای افزایش فالوور وجود دارد. اولین و مهم ترین آن این است که یک منبع ایده پرداز خلاق داشته باشید تا موضوعات پست ها و محتواهای بعدی شما را فراهم کند.

دومین آیتم مورد نیاز این است که ایده های طرح شده را به بهترین شکل ممکن تولید محتوا کنید تا برای مخاطب جذاب باشد.

البته بدیهی است که از ابتدا نمی توانید مانند یک پیج چندین ساله حاضر شوید و زمان می برد اما در هر مرحله صد خود را بگذارید.

بعد از تولید محتوا باکیفیت و جذاب نوبت می رسد به بازاریابی برای پیج. راه های خلاقانه زیادی برای رسیدگی به بخش بازاریابی پیج وجود دارد که در مقاله چه زمانی به خرید فالوور اینستاگرام نیاز داریم؟ به آن پرداخته شده است. برخی از آن ها عبارت اند از تبلیغات کردن، اسپانسر شدن، برگزاری مسابقه، تعامل و رابطه خوب با مخاطب و… که در مقاله فوق مفصل در رابطه با این عوامل توضیح داده شده. اما قبل از انجام هرگونه فعالیت بازاریابی لازم است تعداد معقولی فالوور داشته باشید تا بازاریابی شما مفید پیش برود.

اگر این تعداد فالوور را ندارید حتما از هر سایتی که برایتان قابل اعتماد است، فالوور بخرید. در غیر این صورت با وجود صرف وقت و هزینه و انرژی، نتیجه مورد انتظار را دریافت نخواهید کرد.

ایده برای کسب و کار اینستاگرامی

به قول یکی از بزرگ مردان بازاریاب ایران، در جهان امروزی، با وجود اینترنت و گوشی موبایل اگر کسی از نبود شغل گله و شکایت کند، یعنی حقیقتا به دنبال آن نمی رود. شما تنها با داشتن یک گوشی موبایل و اینترنت، می توانید حتی از داخل منزل به کسب درآمد برسید.حتی اگر کارمند هستید و فرصت دوشغله بودن ندارید هم می توانید به درآمدی برسید که کم کم آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنید.لازمه آن تنها بالا بردن آگاهی و کمی نیرو و پشتکار است.  

اگر مهارت خاصی دارید در زمینه همان مهارت، اگر هم مهارت ویژه ای ندارید در اینستاگرام پر است از مشاغلی که به درد شما می خورد.

دقت کنید که همیشه در هر حرفه ای برگ برنده دست کسانی است که اولا آگاهی بیشتری در آن زمینه کسب می کنند و ثانیا یاد می گیرند که از هرکدام در چه موقعیتی استفاده کنند.

مقاله ای به شما معرفی می کنیم که به شما مشاغلی را پیشنهاد می دهد که می توانید به فراخور شرایط خود آن را انتخاب کرده، در رابطه با آن بیشتر جست و جو کنید و آغازی پر قدرت را داشته باشید. در پایان نیز برای همه مشاغل پیشنهادی، یک مسیر میانبر قطعی معرفی کرده که دانستن آن بر هر کاربری لازم و ضروری است. خواندن مقاله راهای پولسازی از اینستاگرام را از دست ندهید.

راز پیشرفت در اینستاگرام

با یک سرچ ساده در گوگل یا حتی در خود اینستاگرام می توانید قوانین و الگوریتم های آن را مطالعه کنید. اینستاگرام بر روی اجرای این قواعد، بسیار تاکید داشته . در صورت نقض آن ها جریمه سختی را در نظر گرفته است.

در میان این قواعد و قوانین، برخی فعالیت ها بدون این که جایی ثبت شده باشد، باعث حمایت اینستاگرام خواهد شد.

مثل یک شهری که دارای قوانین شهری است و در صورت نقض آن ها، مجرم شناخته شده و نتیجه آن زندان و جریمه نقدی است. در برابر آن انجام برخی کارها شما را تبدیل به شهروند نمونه می کند بدون اینکه وظیفه ای درقبال آن داشته باشید. مثلا وقتی جلو خانه خود را جارو می کنید و گل می کارید. 

اینستاگرام هم به همین شکل است اما چون فضای آن کمی برای ما غریب است با این نکات ریز آشنایی نداریم. درگیری ذهنی و دغدغه اصلی اینستاگرامر ها جذب فالوور و گرفتن فرصت اکسپلور است. مقاله رازهای اینستاگرام مخصوصا در رابطه با این موضوع برای شما نکات بسیار ارزنده ای دارد. مطالعه آن را از دست ندهید.

بهترین محتوا برای یوتیوب

یوتیوب با وجود این که بستر مناسبی برای شروع یک کسب و کار با درآمد دلاری است، اما مخاطب آن خاص و تواقعاتش متفاوت است. اگر شما یک ویدیو ترند شده در اینستاگرام را در یوتیوب بارگذاری کنید، ممکن است هرگز آن میزان توجهی که توقع دارید را دریافت نکند. این را می گویم برا اینکه متوجه شوید فضای کاری یوتیوب، حتی با اینستاگرام هم متفاوت است.

شما وقتی فروشگاه حضوری خود را جا به جا می کنید، ممکن است مجبور شوید لحن صحبت کردن و حتی اجناس فروش خود را تغییر دهید. به هر حال فضای کاری ها با هم فرق می کند. یک مخاطب واحد، ممکن است در اینستاگرام قصد داشته باشد یک ویدیو سرگرم کننده کوتاه ببیند، اما در یوتیوب که وارد می شود، بخواهد یک ویدیو آموزش رنگ و روغن کامل تماشا کند. این مثال نشان می دهد حتی توقع افراد از یوتیوب هم نسبت به اینستاگرام بیشتر است.

تجربه دیگران را زندگی کردن بهتر از تجربه را تجربه کردن است. مقاله چطور با تولید محتوا یوتیوب دیده شوید را مطالعه کنید تا با این نکات ظریف آشنا شوید و از ابتدا کار خود را قوی شروع کنید.

متاسفانه فضای یوتیوب به نحوی است که یا از اول به نتیجه می رسید، یا آنقدر دیر به نتیجه می رسید که ممکن است مایوس و خسته شوید به همین دلیل هم می گویند، کار با یوتیوب، عشق تولید محتوا می خواهد.

کسب درآمد از یوتیوب

حتما می دانید یکی از سریع ترین و آسان ترین راه های رسیدن به درآمد دلاری از داخل ایران، فعالیت در یوتیوب است. یوتیوب با گرفتن حق تبلیغات برای خود درآمد کسب کرده و به یوتیوبر ها که باعث دیده شدن این تبلیغات می شود، به ازا هر 1000 ویو یک ویدیو، مبلغی را درنظر می گیرد.

فعالیت کردن در یوتیوب یک سری پیش نیاز و کسب آگاهی دارد. اگر به این موارد و چم و خم کار آشنا باشید، خیلی زود می توانید به پیشرفت برسید، برای چالش های بر سر راه از قبل برنامه ریزی کنید و در میان مسیر مایوس و سرخورده نشوید.

یوتیوب بستر مناسبی برای فعالیت و شکوفایی است اما باید بدانید روش رقابت کردن در این فضا با اینستاگرام و فضای واقعی متفاوت است. برای مثال یکی از موارد مهم در یوتیوب، بحث ویو است. این موضوع در اینستاگرام هم اهمیت دارد اما نه به اندازه اهمیت آن در یوتیوب. یکی از موضوعات مهم دیگر، هشتگ گذاری اصولی است. این که چطور به شیوه هشتگ گذاری برسیم یک بحث مهم در یوتیوب به حساب می آید.

اگر می خواهید این آگاهی ها را مختصر و مفید در یافت کنید، پیشنهاد می کنیم حتما چطور با یوتیوب پولدار شویم را از دست ندهید.