سایت محاسبه درآمد یوتیوب
یکی از راه های بازاریابی در یوتیوب تحلیل و آنالیز کانال های یوتیوب و محاسبه درآمد است. در ادامه سایت های محاسبه درآمد و آنالیز را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.
کدام سایت ها برای آنالیز و محاسبه درآمد مناسب هستند؟
برای اینکه بتوانید یک یوتیوبر موفق شوید باید بتوانید کانال های یوتیوب را آنالیز کنید و با استفاده از این آنالیز ها متوجه شوید که کدام ویدئوها محبوبیت بیشتری داشته و باید به اشتراک بگذارید و کدام محبوبیت کمتری داشته و از به اشتراک گذاشتن آن خودداری کنید. همچنین با آنالیز رفتار رقبا و نحوه عملکرد آنها بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید. سایت آنالیز کانال یوتیوب به شما در آنالیز کردن کانال های یوتیوب کمک می کند. ابزار های محاسبه درآمد و آنالیز به شرح زیر هستند:
سایت Social Blade
این سایت یکی از سایت هایی است که می توایند درآمد دلاری کانال یوتیوب را با آن مشاهده کنید. با استفاده از این سایت و با جستجوی نام کانال مورد نظر در آن تمام اطلاعات موبوط به کانال از جمله تعداد سابسکرایبرها، تعداد بازدیدها در روز و هفته و ماه و همچنین درآمدی که آن کانال کسب می کند را نمایش می دهد. همچنین استفاده از امکانات این سایت رایگان است.
سایت Tube Buddy
این سایت با داشتن ابزارهای زیادی برای تحلیل یک کانال یوتیوب بسیار مناسب است. یا نصب این سایت روی مرورگر خود و فعال سازی آن در یوتیوب می توانید اطلاعات مورد نظر خود را با وارد شدن به کانال به دست بیاورید. با استفاده از این کانال می توانید تعداد بازدید ها و سابسکرایبر ها و نرخ کاهش یا افزایش بازدید را مشاهده کنید.
سخن آخر
در این مقاله سعی کردیم چند ابزار و سایت مناسب برای تجزیه و تحلیل کانال یوتیوب به شما ارائه کنیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.
یوتیوب یکی از پرکاربر ترین شبکه های اجتماعی است. یکی از روش های افزایش تعداد سابسکرایبر ها در یوتیوب استفاده از تگ است. با ما همراه باشید تا بهترین تگ های یوتیوب و را برای شما عنوان کنیم.
تگ یوتیوب چیست؟
تگ یوتیوب به شما کمک می کند که نشان دهید ویدئوی شما در مورد چه موضوعی است. با تگ کردن درست و اصولی می توانید رتبه بندی خود را افزایش داده و تعداد بازدید های خود را بالاتر ببرید.
برای دانستن بهترین تگ های یوتیوب متناسب با محتوایی که منتشر کرده اید دنبال کردن راه های زیر می تواند به شما کمک کند:
·
به اولین هشتک خود دقت کنید
اولین هشتک استفاده شده می تواند در رتبه بندی شما توسط یوتیوب نقش زیادی داشته
باشد. بنابراین استفاده از کلمه کلیدی در چند هشتک های اول بسیار مهم است.
·
در هشتک گذاری زیاده روی نکنید
تعداد زیاد هشتک به معنی افزایش بازدید بیشتر نیست. هشتک های کمتر ولی مرتبط می
تواند تاثیر بیشتری از هشتک های صرفا زیاد باشد.
·
هشتک هایی با بیشترین جستجو را پیدا کنید
پیدا کردن هشتک هایی که افراد زیادی آن را جستجو کرده اند بسیار در افزایش دیده
شدن شما موثر است. برای پیدا کردن این هشتک ها می توانید از خود یوتیوب و یا سایت
هایی کمک بگیرید.
·
از ویدئو های دیگر الگوبرداری کنید
دیدن هشتک گذاری ویدئوهای رقیب و آنالیز آنها می تواند در انتخاب درست هشتک ها
بسیار موثر باشد.
سخن آخر
در این مقاله چند راهکار برای هشتک گذاری در یوتیوب به شما پیشنهاد دادیم.
امیدواریم که مورد توجه شما قرار گرفته باشد. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.
اینستاگرام یک بستر خوب برای کسب و کار هایی است که می خواهند سریع رشد کرده و به درآمد برسند. یکی از چالش های این کسب و کار های نو رشد پیج اینستاگرامشان می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره راز رشد پیج اینستاگرام صحبت کنیم.
چگونه پیج بیزینسی خود را ارتقا بدهیم؟
داشتن یک پیج اینستاگرامی برای کسانی که کسب و کار نوپا دارند بسیار می تواند به افزایش فروش آنها کمک کند. با رشد چند برابری بیزینس با چند طرفند ساده در اینستاگرام می توانید درآمد خود را افزایش دهید. ترفند های ساده برای رشد پیج عبارتند از:
1.
داشتن یک بیزینس اکانت
اولین نکته بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام است.
زیرا اکانت های بیزینسی مزایای بیشتری نسبت به اکانت های معمولی دارند.
2.
تبلیغات را از همان ابتدا شروع کنید
هنگامی که در ابتدای راه هستید تبلیغات
اینستاگرام می تواند کمک زیادی به شناسانده شدن پیج شما به افراد دیگر بکند.
3.
چالش های اینستاگرام را اجرا کنید
اگر برای شما امکان دارند چالش هایی که در
اینستاگرام ترند می شود را انجام دهید.
4.
فالوور و لایک بخرید
به جای وقت زمان بسیار برای به دست آوردن تعداد
فالوور و لایک های مورد نیاز می توانید آن ها را خریداری کنید.
سخن پایانی
در این مقاله چند ترفند برای رشد پیج اینستاگرام به شما عزیزان معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.
هراکانتی که توسط شخصی اداره میشود چه شخصی و چه تجاری اکانت یونیک می گویند. برای بازدید پیج اکانت های یونیک ملاک است نه تعداد دفعاتی که هر اکانت پست را دیده. در ادامه بیشتر درمورد اکانت یونیک صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
اصطلاح اکانت یونیک در بازدید از پیج تجاری
اکانت یونیک اینستاگرام اکانت های منحصر به فردی هستند که از پست شما بازدید کرده و فرقی ندارد که چند بار آن را دیده اند. این اصلاح برای پیج های تجاری بسیار اهمیت دارد تا ببینند پست آنها چه مقدار بازدید داشته و بتوانند استراتژی هایی برای افزایش بازدید انجام دهند.
اطلاع از تعداد بازدید اکانتهای یونیک
پیج های شخصی و معمولی نمی توانند تعداد بازدید از پست های خود را ببینند بنابراین برای فهمیدن آمار های پیج خود باید پیج را به حال بیزینسی تغییر دهید. در این صورت با رفتن به گزینه اینسایت اینستاگرام می توانید آمارهای مربوط به پیج خود را و تعداد بازدید ها و شیر و سیو را مشاهده کنید.
برای اینکه تعداد دقیق بازدید اکانتهای یونیک را متوجه شوید؛ لازم است چند نکته را رعایت کنید:
۱- ابتدا باید اکانت خود را تجاری کنید.
۲- امار های پیج از زمان تجاری کردن آن نشان داده می شود و آمار پست های قبلی صفر نشان داده می شود.
3- وقتی پیج را تجاری میکنید، در منوی اینستاگرام گزینهای به نام insights ظاهر میشود. برای دیدن آمارهای کلی پیجتان باید وارد این گزینه شوید.
ریچ: تعداد اکانت های یونیکی که پیج شما را دیده اند.
ایمپرشن : تعداد بازدیدهایی که از پستهای شما شده است. اگر یک اکانت چندین بار از پست شما دیدن کند هربار دیدن آن به ایمپرشن ها می افزاید.
سخن پایانی
ما در این مقاله به نکات مورد نیاز در مورد تعداد بازدید اکانت یونیک در اینستاگرام پرداختیم. اگر سوالی در رابطه با بازدید در اینستاگرام داشتید، در قسمت کامنتها بپرسید.
برای موفقیت در اینستاگرام و رشد نیازمند دانستن رمز و راز روند صعودی و هک رشد پیج های بزرگ هستیم. در این مقاله هک رشد و نکات لازم برای هک رشد را به شما آموزش می دهیم. پس با ما همراه باشید.
معنای هک رشد چیست؟
هک رشد اینستاگرام به معنی روند صعودی است که پیج های بزرگ طی می کنند. در واقع به یک سری استراتژی هایی می گویند که صاحبان پیج های بزرگ برای افزایش بازدید و فروش خود پیاده می کنند.
روش های بازاریابی با هک رشد اینستاگرام
هک رشد روش هایی است که شما باید انجام دهید تا پیج شما به کاربران دیگر نشان داده و معرفی شود. چند روش بازاریابی با هک رشد به شرح زیر است:
·
شناخت ارزش هشتگ گذاری
هشتک گذاری یکی از راه های دیده شدن پست شما در اینستاگرام است. برای هشتک گذاری
باید هشتک هایی متناسب با محتوای پیج خود و بدون غلط املایی بگذارید. هشتک های
طولانی و نامربوط نه تنها به دیده شدن پیج کمک نمی کند بلکه از اعتبار آن نیز می کاهد.
·
ارتباط موثر با اینفلوئنسرها
اینفلوئنسر ها افرادی هستند که توانسته اند روند هک رشد را به درستی طی کرده و
مخاطبان زیادی را جذب کنند. شما می توانید از طریق ارتباط با اینفلوئنسر ها و
راهنمایی از آنها روند هک رشد پیج خود را بالا تر ببرید.
·
ساخت پست ها و ویدئوهای جذاب
اولین چیزی که یک مخاطب را جذب می کند ظاهر جذاب پیج می باشد. باید سعی کنید
محتواهای مفید و جذاب متناسب با موضوعات پیج خود به اشتراک بگذارید.
نتیجه گیری
امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.