آمارها نشان می دهد که 95 درصد از کسب و کارهای کوچک در اینستاگرام شکست می خورند. در این مقاله قصد داریم دلایل شکست کسب و کار در اینستاگرام را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.
سوالی که برای کاربرانی که کسب و کارشان شکست خورده پیش می آید این است که چرا کسب و کارمان در اینستاگرام شکست می خورد؟ مطالب زیر دلایل شکست کسب و کار در اینستاگرام را به شما نشان می دهد.
در جذب فالوور با شکست مواجه می شوید
فالوور بیشتر به پیج اعتبار می دهد بنابراین با کاهش فالوور اعتبار پیج شما هم از بین می رود. برای اعتبار بخشیدن به پیج اینستاگرام بهتر است در ابتدای راه فالوور خریداری کنید.
تکنیک های قدیمی را تکرار می کنید
برای محبوبیت بیشتر در اینستاگرام باید دائما به روز باشید و از امکانات جدید اینستاگرام استفاده کنید. تکنیک هایی که پارسال برای جذب فالوور استفاده می کردید شاید امسال به کارتان نیاید و باید از تکنیک های دیگری استفاده کنید.
محتوای تولید شده به اندازه کافی جذاب نیست
اولین چیزی که یک مخاطب را جذب می کند جذابیت شست ها و موضوع پیج است. بنابراین ممکن است پست هایتان به اندازه کافی جذاب و باکیفیت نبوده و نتوانسته مخاطبان را ترغیب به دنبال کردن شما بکند.
اصول هشتگ گذاری را نادیده گرفته اید
هشتک ها از راه های افزایش فالوور هستند. ولی هنگامی که شما از هشتک های نامربوط استفاده کنید و یا در استفاده از هشتک افراط یا تفریط کنید این هشتک گذاری غیراصولی موجب شکست کسب و کارتان می شود.
سخن پایانی
اگر شما به فکر ایجاد یک کسب و کار در اینستاگرام هستید باید بدانید راه چندان آسانی نیست و تلاش زیادی را می طلبد. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید سپاسگذاریم. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.