دانشنامه اینستاگرام

نویسنده فعال در زمینه شبکه های اجتماعی_ عاشق دنیای دیجیتال

دانشنامه اینستاگرام

نویسنده فعال در زمینه شبکه های اجتماعی_ عاشق دنیای دیجیتال

آموزش کامل تبلیغات در اینستاگرام

هدف نهایی ما از داشتن پیج اینستاگرامی، کسب درآمد و شهرت و برند سازی است. مهم ترین عامل اینستاگرامی در رسیدن ما به این هدف، افزایش تعداد فالوور است. راه های طولانی زیادی برای افزایش فالورر وجود دارد که اگر به همان راه ها اکتفا کنید احتمالا هرگز فرصت رقابت با پیج های مشابه خود را پیدا نخواهید کرد؛ زیرا سرعت پیشرفت تکنولوژی و راه های ساده و میانبر بسیار زیاد است.

یکی از راه های سرعت دهنده به روند افزایش فالوور، تبلیغات اینستاگرامی است. اما یک نکته اینجا وجود دارد. شما در طول روز چندتا تبلیغ در جاهای مختلف می بینید؟ احتمالا بیشتر از 50 تبلیغ. چند تای آن ها را پیگیری می کنید؟ احتمالا هیچی یا یکی دوتا. چرا اینطور است؟ مبادا ما هم بعد از هزینه های زیاد تبلیغات به نتیجه ای نرسیم؟

دوستان عزیز، ما در نسلی زندگی می کنیم که اطرافمان پر شده از انواع تبلیغات. چشممان عادت کرده که به معرفی های مختلف، از در و دیوار شهر و مغازه ها بگیر تا گوشی تلفن همراه. پس شرط موفقیت یک تبلیغ خوب، نوآوری و خلاقیت است و استفاده از تکنیک های مناسب. صادقانه خواندن مقاله انواع تبلیغات در اینستاگرام ره برای اطلاع از این روش ها و تکنیک ها به شما توصیه می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد